Dlouhodobý pronájem nyní nabízíme v těchto bytech: byt č.2 (3+1; pro 3-5 osob), byt č.3 (3+kk; pro 2-4 osoby), byt č.5 (4+kk; pro 3-5 osob), byt č.6 (2+kk; pro 1-3 osoby) a byt č.7 (4+kk; pro 3 – 5 osob).
•••••
Při pronájmu bytu je možné využít těchto služeb:
Údržba bytu
Každý z nájemníků si sám zajišťuje servis a údržbu veškerého vybavení. Nám i klientům tato zásada pomáhá udržet cenu nájmu na rozumné úrovni a umožňuje nám věnovat se zásadním zlepšením a zejména dalším opravám dříve velmi zchátralého domu. V případě, že Vám ale například praskne žárovka, něco se rozbije či přestane fungovat nebo si s něčím z oprav nevíte rady, prosím ohlaste nám tuto závadu a my se budeme snažit ji co nejdříve dát do pořádku - v závislosti na charakteru opravy a možnostech. Údržbu rozvodů a pravidelnou kontrolu složitějších zařízení (kotel, sporák, pračka apod.) ale určitě nechte na nás – povinnost péče a údržby o rozvody nebo elektrické a plynové příslušenství bytů už ze zákona náleží nám a navíc disponujeme snadnějším přístupem k servisu smluvních opravářů.
Úklid bytu
Při zahájení pronájmu Vám předáme kompletně uklizený byt. Očekáváme, že při ukončení pronájmu nám bude apartmán předán ve stejném stavu. Pokud se na konečný úklid necítíte, za úplatu ho před převzetím zajistíme. Rádi Vám zajistíme kompletní úklid i v pravidelných termínech - doporučujeme interval 1x týdně nebo 1x za 2 týdny. Úklid je možné dohodnout při převzetí bytu nebo i v průběhu pronájmu. Tato služba je zpoplatněna a ceník na případné zvážení obdržíte při předání bytu. Úklid společných prostor (schodiště a průjezd) je prováděn 1x týdně.
Energie a služby
Vedle pevné ceny pronájmu je třeba počítat se samostatnou úhradou spotřeby energií (topení, osvětlení), vody a ceny služby úklidu. Z ekonomických, právních i ekologických důvodů je cena těchto položek účtována samostatně. Předběžné peněžní vyjádření aktuálního stavu zjištěného z bytových nebo přepočtem z domovních měřičů (voda) je měsíčně rozesíláno elektronickou poštou – současně je porovnáno se zaplacenými zálohami. Konečné vyúčtování a vyrovnání provádíme vždy do 14-ti dnů po obdržení roční fakturace distributora daného media nebo při ukončení nájmu. Při vážném zájmu o velmi dlouhodobý pronájem (2 roky a více) je možné převést smlouvu o dodávce elektřiny a plynu i na jednotlivého nájemníka. Topení v jednotlivých bytech zajišťuje etážové ústředním topení s plynovým kotlem a je regulované individuálně podle vnitřní teploty největšího pokoje. Doporučujeme nastavovat systém tak, aby byla dosažena max. teplota 19-20°C. Bohužel umístění objektu v památkové zoně nám neumožňují provést komplexní zateplení domu. Spoléháme tedy na zodpovědnost jednotlivých klientů řídit si teplotu samostatně na nezbytné úrovni na svou vlastní zodpovědnost a náklady. Podle postupující rekonstrukce topení byty dovybavujeme ekvitermní regulací, aby teplota byla řízena ekonomičtěji a komfortněji i s ohledem na venkovní teplotu.
Praní prádla
Každý z dokončených bytů (kromě bytu č.3 - plánovaná modernizace) je vybaven automatickou pračkou.
Internet
Každé podlaží domu je vybaveno individuálním wi-fi připojením se základní rychlostí 2500 CIR (2500 kbps). Individuální zvýšení rychlosti je možné za příplatek.
TV příjem
Příjem terestriálního digitálního signálu je ze společné TV anteny a rozveden do každého bytu.
Ubytování hostů
V případě, že za Vámi přijede návštěva, je možné ji ubytovat ve Vašem pronajatém apartmánu. V případě, že ji chcete ubytovat na dobu delší než 10dnů, prosím kontaktujte nás .
Likvidace odpadků
Pro domovní odpad je určeno několik nádob ve dvoře domu. Podporujeme myšlenku ekologické likvidace a třídění odpadu a proto je odpad určen pouze pro běžný domovní odpad. Pro papír a plasty jsou určeny barevné kontejnery umístěné tamtéž. Sklo je zatím nutné vyhazovat do veřejných kontejnerů nacházejících se na křižovatce ulice Havlíčkovy a Tylova nábřeží (cca 80m od domu). Budeme rádi, pokud nebudete lhostejní k našemu životnímu prostředí a stejně jako my podpoříte ekologické třídění odpadu v našem objektu.
Kamerový systém
V rámci objektu máme ve společných prostorách instalován kamerový systém se záznamem a to výhradně z důvodů bezpečnostních. V případě potřeby (krádež, vandalství, atd.) je možno potřebné záznamy dohledat a předat orgánům činným v trestním řízení.
Parkování
Pro ubytované klienty nabízíme pomoc při zajištění residenčního parkovacího místa pro parkování. Parkování je možné v přilehlých ulicích (zelená zóna).
Uložení kol a kočárků
Kočárky a kola je možné uložit v suterénu objektu v samostatně uzamykatelné místnosti nebo po dohodě v garáži správce nemovitosti v přízemí.
Poštovní schránky
Každému nájemníkovi je od zahájení pronájmu k dispozici poštovní schránka a tlačítko na zvonkovém systému (elektronický vrátný). Klíček od poštovní schránky obdrží nájemník při předání bytu.